صدای ورزقان
صدای ورزقان

صدای ورزقان

بعضی ها فکر نکنند آرای اخذ شده در انتخابات گذشته حاصل محبوبیت آنها بود

 


مهندس  اکبر مقیمی







یکی از کاندیداهای جوان که با رد صلاحیت آقای علیزاده جو حاکم بر نفع ایشان برگه را برگشت داد احساسات بر ایشان غلبه کرده و گمان کرده ده هزار آرای کسب شده از خزانه محبوبیت شان بوده ، اما واقعیت امر آن است که این آرا از خزانه مهندس علیزاده به ایشان رسید و ترجیح داده شد در بین بد و بدتر به گزینه بد اکتفا بشه !
 

با تحلیلی بر اوضاع گذشته به راحتی می توان دید که رقبای انتخاباتی گذشته بیشتر شباهت کلاس اولی ها را داشت .

تحلیل اول کاندیدایی بود که در میدان بی رقیب هراسان بود از شکست کابوسانه خود و با آنهمه تلاش و تجارت در نهایت با زور زدن فراوان با فاصله چند هزار رای نیرویی پیروز شد .

تحلیل دوم کاندیدایی بود که تا چشم حقیقت را باز کرد در اطراف خود وزنه های قابل تاملی را دید و با تلاش 22 ساعته این وزنه ها ده هزار رای بدست اورد و این باعث شد در توهمی فرو رود که این آرای حاصل محبوبیت شان بود در حالیکه این یک سوم آرای خزانه مهندس علیزاده بود که در حمایت از وی برخاسته بودند.

تحلیل نهایی اینکه باید واقع بین بود و قبول کرد این دور از انتخابات شاهد رقابتی سخت خواهیم بود و جایی برای کلاس اولی ها بی شک نیست و با نگاهی به مدعیان کاندیداتوری مسئله ای که خود را نمایان تر می سازد گزینه سحرخیزی و کاندیداتوری است .

با توجه به شنیده هایی در باره کاندیداتوری اتوبوسی ، ملانصرالدین هم طی تماسی با ورزقان نیوز ارس کاندیداتوری خود را برای انتخابات آتی مجلس اعلام کرد و با لحنی تند ابراز داشت همه آری اما بیز یوخ ؟ شاطر نعمت ، استا بایرام ، مینبر قصاب اولا من اولمویام ؟ بو هارا قانونیدی ؟ بعد با طعنه فرمودند مرد مومن ورزقان نمنه ارس من خودم همین دیروز از دانشگاه شریف خاروانا فوق لیسانس گرفتم ! فکر کردند ما لیسانس میسانس نداریم ؟ ها ها ها چه فکر نافکری کردند !

روان تر قلم بزنم که با حدس و گمان ها و ادعاهای کاندیداها آنطور بر می آید که در این دور از انتخابات مجلس هرشخص سحرخیزتر بوده و نسبت به دیگران زودتر از خواب چشم باز کرده مدعی کاندیداتوری را دارد و این سوالی را به همراه دارد که آیا 

انتخابات ورزقان لوس شده ؟

آیا انتخاب تاسی نماینده ورزقان همه را به آرزو سوق داده ؟

آیا سی چان اولمامیش چووال دیبی دشمخ اولار ؟

و آیا هر درس اخویان مالا نصرالدین اولار ؟

آخر اینکه آیا واقعیات را بنویسیم دشمنی تلقی خواهد شد ؟ و آیا وظیفه ما بعنوان رسانه گفتن حقیقت و معرفی اشخاص لایق بدون جهت گیری نیست ؟ و آیاهای دیگر که شما هم می توانید بپرسید و دوستان جواب دهند ؟





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.