صدای ورزقان
صدای ورزقان

صدای ورزقان

ورزقان برای پیشرفت نیاز به آرامش دارد

 فردین الهیاری



در آستانه حضور استاندار در ورزقان، شورای اداری شهرستان در دوشنبه هفته جاری جنجالی بود و اختلافات دو ساله نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده مجلس مانند زخمی سر باز زد و همین امر که مدتهاست دودش به چشم مردم بدبخت منطقه می رود مانند خوره جان نحیف شهرستان را می خورد.


  کاری ندارم گناهه کیست ولی باید این دو بزرگوار  به جای من بودن نیم من هم می شدند تا  بلاییی دیگر در کنار بلاهای طبیعی نمی شدند.

در این دعواها بحث جاده هم شده بود اما شاید یک طرفه به قاضی رفتند و کسی نبود از خود دفاع کند یا اینکه  سخن ستارخان!!! را تایید یا رد کنند. به هر حال تا آنجا که میدانستیم جاده خواجه به ورزقان قرار بود در سال ۹۲ به پایان می رسید اما علیرغم تامین اعتبار آن از سوی شرکت مس حتی نیم متری از پروژه شروع نشده است و امروز گناه آن بر گردن کیست  ؟! چیزی هست که کسی بر عهده نمی گیرد. جاده خواجه ورزقان که طی مناقصه ای به یک شرکت داده شده بود چرا و چگونه نتوانست کار خود را شروع کند؟! و حمایت از شرکت  برنده سوم مناقصه بر چه اساسی صورت میگیرد خدا داند! در مورد برنده اول مناقصه٬یکی می گوید اعتبار نبوده و بعضی ها می گویند بحث اعتبار نبود بلکه بحث  عدد ۲ با نه تا صفر جلویش بود و وقتی محقق نشد غیر معتبر شد و خلاصه اینکه  در ادامه٬ فعالیتهای ستارخان!! عزیز  سبب  مسکوت ماندن و شاید منسوخ شدن پروژه جاده خواجه ورزقان شد. حالا زمان بگذرد تا درستی و نادرستی این موضوع به اثبات برسد هر چند انشاءالله این حرف درست از آب در نیاید.

به هر حال ورزقان نیاز به انسانهای معقول و منطقی  دارد تا آرام باشند و صادقانه با مردم حرف بزنند نه مانند عقرب به هرکه برسیم ذاتمان نیش زدن باشد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.