صدای ورزقان
صدای ورزقان

صدای ورزقان

وضع ورزقان در لایحه بودجه 1393 به شدت خراب است


 فردین الهیاری

با نگاهی کوتاه به وضعیت پروژه های شهرستان ورزقان در لایحه بودجه سال آینده درمی یابیم که آقایان در خوابی سنگین فرو رفته و در تهران نه دفاعی کرده اند و نه به دنبال بودجه و طرحهای منطقه بوده اند.

  آنچه از شواهد و قراین پیداست پروژه جاده خواجه ورزقان که از ردیف مستقلی در بودجه کشور  برخوردار و به عنوان یک طرح ملی مطرح بود تبدیل به طرح استانی شده و تنها ۱ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است . و این در حالی هست که در این لایحه برای  جاده اسپیران به خاروانا تا ارمنستان ۱۵ میلیارد اعتبار پیش بینی شده است.

از دیگر پروژه های مهم شهرستان می توان به سد حاجیلار اشاره کرد که متاسفانه بودجه اختصاصی به آن نسبت به سالهای قبلی از کاهش بسیار چشمگیری برخوردار است و ۱۷ میلیارد  تبدیل به ۲/۱ میلیار شده است.

خلاصه مبارک آقایان باشد. و این آقایان سرخوش باشند که شریفی میرود و فروغی عزل. سرخوش باشند که آشپزخانه معدن را با سوالهای فراوان از وزیر صنایع و معادن از دست ایکس گرفتند و به آقای ایقرگ دادند. دوست عزیز دنبال فرماندار باش تا انشاءالله  دست در دست هم دهید به مهر و ورزقان را بیشتر از این آباد کنید و نام خود را در تاریخ ثبت فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.