صدای ورزقان
صدای ورزقان

صدای ورزقان

خواب سنگین آقای نماینده و حذف نام سونگون


استادعلیرضا نصیرزاده بکرآباد

اکثر مردم ورزقان و قره داغ از تبدیل شرکت مس سونگون ورزقان به شرکت مس آذربایجان ناراضی اند چون اسم ورزقان و اسم سونگون از نام شرکت جدیدالتاسیس حذف شده است؟و از فرداها در استخدامها وضعیت مبهم و تاریکی برای فرزندان قره داغ قابل پیش بینی است؟ 

 

و تا بحال هیچ مسئول و حتی نماینده مردم محترم منطقه جوابی به این موضوع حساس نداده اند اما در روز۱۷ بهمن ماه نماینده مردم محترم منطقه  در مصاحبه با خبرگزاری مهر (70 درصد کارکنان شرکت مس سونگون ورزقان غیر بومی هستند)از اصطلاح شرکت مس سونگون آذربایجان و شرکت مس سونگون ورزقان استفاده کرده است و یکی از وبلاگ نویسان جدید منطقه هم از ایشان بخاطر استعمال کلمه سونگون در کنار اذربایجان خیلی تشکر کرده است(نویدی).

اما سوال بنده و  مردم محترم قره داغ این است که نام ورزقان و سونگون باید بصورت حقوقی و ثبتی درج شود نه اینکه در برابر اعتراضات و حساسیتهای عمومی برای عوام فریبی و تسکین ساده انگاران استفاده شود؟

مردم ورزقان حذف نام سونگون و ورزقان را خیانت و ظلم به حق مردم منطقه می دانند ؟ و این جور استفاده از نام شرکت مس سونگون آذربایجان توسط نماینده را نوشداروی بعد از مرگ سهراب می دانند و منتظر درخواستها و اعتراض های رسمی و عملی و نتیجه بخش ایشان هستند.... و انتظار از نویسندگان عزیز بیش از این ساده انگاری هاست!

 و مردم منطقه می پرسند که  ایشان و مشاورانش قبلاً کجا بودند یا اینکه در مراسم معارفه اولین مدیر عامل در خواب بوده اند؟


اما همه اهالی ورزقان می دانند نه تنها ایشان و مشاورانش در خواب نبوده اند بلکه نام شرکت مس آذربایجان را ایشان و دوستانش عمومی و رسانه ای کرده اند:

نماینده مردم ورزقان و خاروانا گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مس آذربایجان معرفی شدند.:

وی عنوان کرد که این مجموعه تحت عنوان شرکت مس آذربایجان نامگذاری شده است.۱۷/۱۰/۹۲

تبدیل مس سونگون به شرکت مستقل مس آذربایجان/ مدیرعامل شرکت مس آذربایجان معرفی شد:

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تاسیس شرکت مس آذربایجان، حسین نجاتی به عنوان مدیر عامل این شرکت منصوب شده است.
شنبه, دی ۲۱, ۱۳۹۲



و مطالب قبلی ورزقان نیوز و دوستان در اعتراض به حذف نام سونگون و ورزقان

پرونده؛ سونگون و شرکت مس آذربایجان

قاراداغ نیوز: اخیراً با تشکیل شرکت مس آذربایجان بحث مس سونگون بالا گرفته و بهانه ای مجدد برای طرح ضرورت ها و ملاحظات لازم فراهم آمده است. مجموعه یادداشت هایی در وبلاگ ورزقان نیوز منعکس شده است و پرونده ای برای سونگون و شرکت مس آذربایجان.

رحیم نویدی

چند مطلب در خصوص تغییر نام مس سونگون به آذربایجان

رحیم نویدی

ورزقانی ها و قره داغی ها سهامدار شرکت مس سونگون باشند نه تماشاگر

دکتر سید مجتبی مرتضوی

ورزقان وطن من است هر کجا باشم عاشقشم

امیری کیقال

نمک خور اما نمک دان نشکن

ابراهیم.ه

متخصصان قره داغی می توانند سونگون را بچرخانند

جعفر خضوعی

سایه سنگین سونگون

ورزقان نیوز

چرا کسی و نماینده ای از اسم سونگون و ورزقان دفاع نکرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.